Thursday, March 5, 2009

akhirnya....

da lama xdpt nk mengomel kt sini..bkn ape cme skang ni sbuk sket...dlm sbuln ni mcm2 da jd..bg yg bergembira xpe r..bg yg bduka jgn sdey..sumer ni dugaan tuhan..mesti ada hikmah..diam x diam da 2 bulan berlau dlm 2009 ni dan 2 buln jgk aku da praktikal t MSTE..seronok ada x seronok kurg...cme agk kuca sket..taucu group aku aritu jiwa kaco...dtg site jap pastu blah ntah kemana...bkn kje sgt..nk wat cmne dia ada masalah ag pn dia adik boss...tp best gak sbb leh r nk 'mengular' jap..

mse kje mmg best..mcm2 ragam ada..aritu mse kitorg jln wyr utk lighting kt smk.tc kelam kabut jdnye..ble tgk wyr bnyk2 sorg2 jd pening..yg ini ckp cm ni yg 2 plak ckp cm 2..taucu kitorg iaitu salleh lak xde ntah merayap kemana..aku dgn membe mus tgk je raman dgn ohm duk klahi ats staging..last2 skali ada wyr yg tertggal..na tarik smula..mgu ni palk wat kje tmpt tgi..naik ats atp tggi tgkat 5...tgk bwh rse cm nk je terbang trun..dan da smgu jugak aku dk gyut kat ats structure atp..cm mat indon da rse..org tkjut tgk aku leh pnjt rlek je jln mniti ats besi 2 sbb aku ni besar....aku ckp aku kcik2 ag da memanjat..umah tokki kliling pnuh pokok..advantage bg aku..hahah....dan td diorg skali lg tkjut tgk aku leh agt 1 bundle trunking yg mana klu diorg kna agkt ber2 bru pas...dlm ati bgga jap smbil puji diri sendiri 'kuat gak aku ni'...

2 comments:

  1. apsal jiwa kacau.? as far as i know dia yg kacaukan jiwa org lain..ask him!

    ReplyDelete
  2. ya dat's rite sis...report aje kt bos dia byk mengular dr wat keje...

    ReplyDelete